
خدایا این
استرس چیه افتاده به حونم از وقتی ترم شروع شده یه
استرسی به جونم افتاده

به خصوص شبا اصلا حال و حوضله ی درس خوندن ندارم یه حسی خیلی عجیبیه نمیتونم اسمشم بذارم
استرس...دلم میخواد درس بخونم ولی نمیتونم...ای خدااااا


چه بلاییه این دیگه... زبان چرا این جوریه؟!!!!!...
ما را در سایت زبان چرا این جوریه؟!!!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: سه شنبه 7 اسفند 1397 ساعت: 0:59